dimecres, 22 de maig del 2013

5H : Capítol 2, pàgina 10



Hola a tots i benvinguts de nou al bloc manga dels “cinc herois”!

Arriba, finalment, el torn de la desena pàgina del segon capítol! I es tracta, crec jo, d’una pàgina força emotiva que se centra, principalment, en la reacció del Geck Tori després dels successos de la darrera pàgina. Què passarà? Llegiu, llegiu...

Vet aquí la versió catalana...


Capítol 2, pàgina 10


I vet aquí la versió castellana...


Capítulo 2, página 10


I, d’aquí a quatre setmanes (el 20 de juny), una espero que molt grata sorpresa, inclosa en una pàgina expandida (la corresponent a les pàgines 11 i 12, que penjaré simultàniament).

Tot i això, d’aquí a quinze dies, publicaré una entrada nova on inclouré alguna imatge a color (per anar fent boca fins al dia 20).

I, de moment, res més. Moltíssimes gràcies pel vostre interès i... Fins molt aviat!





6 comentaris:

elisa ha dit...

Com sempre, un Geck Tori que destil.la humanitat pels quatre costats! M'encanta la vinyeta on comença a córrer! Vull més!!

BoNoi ha dit...

Bones Xavi, moltes gracies per passar-te per el meu blog, te he contestat allà mateix però mes que res era per dir-te que et tinc pendent una revisió forta del teu manga que em sembla un treball fenomenal digne de un professional, felicitats!

Unknown ha dit...

Moltes gràcies, BoNoi. Jo també seguiré atentament l'evolució del teu manga Hardventure i espero que molt aviat arribis als 10 capítols!!! Seguim en contacte!

Unknown ha dit...

Moltes gràcies, Elisa. M'agradaria poder publicar pàgines més sovint, però ja sabem que entre la feina i els nens... Però seguiré esforçant-me per fer-vos arribar periòdicament les noves -i espero que emocionants- aventures dels cinc herois! Fins aviat!!!

Nàtica C. Roig ha dit...

UuUuuuoOOOoo!! Com t'ho curres, Xavi!!!

Unknown ha dit...

Moltes gràcies, "TanukiMonday". M'he passat pel teu DeviantART i he vist les teves "currades" impressionants. Per cert, he llegit "alguna cosa" sobre un còmic que estàs preparant... Per a quan? Espero impacient el moment de llegir-lo!!!