diumenge, 2 de desembre del 2012

UNIVERS 5H (I): La primera exposició



Hola a tothom i novament benvinguts a aquest bloc manga!

Em fa molta il·lusió explicar-vos que s’acaba d’inaugurar la primera exposició sobre l’univers 5H! El lloc escollit ha estat l’institut de Castelldefels on treballo –sóc un dels “temibles” profes de Mates- des de fa ni més ni menys que catorze anys. La veritat és que m’hi vaig sentir “gratament obligat”, ja que quan vaig comunicar la inauguració del bloc als meus alumnes i als meus companys, van entrar massivament al bloc i em van fer arribar molts comentaris de suport que m’han animat a continuar esforçant-me per seguir construint l’univers 5H.

Doncs bé, aquí us deixo algunes fotos de l’exposició:

Vista general del passadís de l'exposició

Plafons d’exposició (I)

Plafons d'exposició (II)

Per cert, l’exposició la vaig organitzar de la manera següent:
  • Un parell de pàgines –la 18 i la 21- dibuixades a llapis, entintades i acabades.
  • Algunes de les imatges a color que he penjat al bloc –l’encapçalament; el       retrat del Geck Tori, tant a color com a tons grisos; el Geck Tori “chibi”, que anuncia des d’on es poden descarregar els capítols, i els punts de llibre.
  • I un recull de pàgines on es mostren alguns dels recursos més usuals emprats en el llenguatge manga –caracterització chibi d’alguns personatges, ús de fons de pàgina negre per indicar situacions del passat i diversos usos de les línies cinètiques.
  • També vaig exposar un pòster que he fet amb la intenció de fer publicitat del bloc –és el que podeu veure en el lateral esquerre de la fotografia titulada Detall de l’exposició (I).

Detall de l'exposició (I)

Detall de l'exposició (II)

Espero que us agradi! I, de moment, res més. Moltes gràcies i... fins ben aviat!



7 comentaris:

Blanca G-Campomanes ha dit...

Felicitats Xavi!! molt xulo! he penjat el link al meu mur!!com sempre els teus dibuixos son magnífics...

Carme ha dit...

Xavi moltes felicitats!!! Ho trobo genial i no ho dubtis, que a la secretaria tindrás, com a poc, dues seguidores més.
Ja anirem comentant!!
Un petó!!!
Carme

Blanca G-Campomanes ha dit...

Per si vols veure el que he posat!!
https://www.facebook.com/pages/Coaching-i-Viure/281659351847545
Petonets
Blanca

Anònim ha dit...

Intento donar difusió a aquest bloc, compartint l'enllaç al meu mur de facebook. Això, d'un que no és mangaka, però també pertany al grup de "temibles" profes de mates de l'Institut.

Anònim ha dit...

Enhorabona, company! L'exposició, xulíssima!! :)

Ferran

Unknown ha dit...

Hola companys/es! Moltes gràcies pel vostre suport en l'inici d'aquesta aventura i per la publicitat que n'heu fet -que sempre va bé-. Espero que seguiu visitant el bloc!

Esteban ha dit...

Hola Xavi, mis felicitaciones por esa exposición.
La verdad es que ando un tanto despistado en tu blog, seguramente porque le he dedicado muy poco tiempo aún, pero entre mis propósitos para el inminente 2013 está prestarle mucha más atención a tu trabajo. No obstante, lo percibo encarecidamente laborioso y con una gran entrega por tu parte; lo que siempre es digno de admiración y respeto.
Moltes gràcies! Un saludo.